رنگ پوست شما را 4 لایه رنگی می‌سازد

بدن انسان یکی از پیچیده ترین مخلوقات خداوند است که اسرار شگفت انگیز و ناگفته های بسیاری در آن نهفته شده است. برای مثال یک اسید در بدن است که قلز را میخورد و یا مشکلات دندان عقل شما مربوط به بزرگی مغز شماست. بدن انسان سرشار از مواد سیاب است که حرکت میکنند و مواد شیمیایی را با یکدیگر ترکیب می کند.
همه چیز از خاطرات گرفته تا مایع مخاطی تولید می‌کند. به احتمال زیاد در طول سال‌های تحصیل و از طریق رسانه‌ها،‌ کتاب‌ها و منابع مختلف،‌ اطلاعات زیادی در مورد بدن خود به دست آورده‌اید. اما هنوز نکات فراوانی هست که احتمالا در مورد بدن خودتان نمی‌دانید. لایوساینس برخی از رازهای زیبا و پیچیده بدن انسان را منتشر کرده که شاید در بین آن‌ها نکات عجیبی بیابید که تا به حال تصورش را هم نمی‌کردید!

رنگ پوست شما را 4 لایه رنگی می‌سازد
همه پوست‌ها، جدا از رنگی که دارند،‌ به خودی خود کرم مایل به سفید هستند. در نزدیکی سطح پوست، وجود رگ‌های خونی طیفی از رنگ قرمز به رنگ پوست اضافه می‌کند. همچنین نوعی رنگدانه زرد رنگ سایه زردی به رنگ پوست می‌افزاید. در نهایت، ماده‌ای به نام ملانین، در واکنش به میزان تابش فرابنفشی که بدان می‌تابد،‌ طیف قهوه‌ای رنگی به پوست می‌دهد که در بیشترین حالت به سیاهی می‌زند. ترکیب این 4 رنگ، در نهایت رنگ پوست تمام افراد روی زمین را تشکیل می‌دهد.